Vývojáři odstraňují poslední chybky před oficiálním vydáním MechWarrior Online

bitva_mech

Už jen pár dní zbývá do oficiálního vydání MechWarrior Online. Vývojáři a někteří hráči ovšem stále nejsou s určitými věcmi spokojeni. Mě osobně například vadí horší optimalizace některých map, ve kterých mi často problikávají textury a hraní na nich mě tak moc nebaví. Ovšem myslím si, že postupem času se i tyto věci doladí. 

Nyní ovšem pár slov k tomu, co bylo aktualizováno při posledním patchi. Bylo toho podle mě nečekaně hodně a množství úprav na zbraních a odstraněných chyb vás asi také překvapí.

Vyladění zbraní a herního prostředí

- U SRM2 se snížila doba ochlazení na 2.5s a u SRM4 na 3.25s

- Při použití PPC na vzálenost menší než 90 m se znížilo jeho poškození na 0. (Pokud jsem to přeložil správně, tak se mi to zdá u energetické zbraně trochu zvláštní, ale buďiž…)

-  U PPC/ERPPC byla o 1/4 snížena rychlost střely – z 2000 m/s na 1500 m/s . Na velkou vzdálenost bude tedy potřeba lépe odhadnout, kde se bude nepřátelský mech v době zásahu pohybovat.

- Gauss Rifle – Pokud se ji rozhodnete použít, musíte před výstřelem počkat 0.75 sekundy na nabití a následně lze během 1.25 sekundy zaměřit a vystřelitl. Nestihli jste to? Smůla… jeden náboj vám bude sebrán a vy musíte použít další. (Ani toto mi v případě balistické zbraně nedává moc velký smysl. Zdá se mi, že vývojáři to už moc přeplácávají.) Ovšem tyto komplikace se trochu snaží vynahradit vyšší rychlostí střely 2000 m/s , čímž se výrazně zvyšuje možnost dbrého zásahu cíle.

- Proběhly nějaké úpravy planetky TERRA THERMA. Například rychlost poškození lávou je o 30% nižší, než tomu bylo doposud.

- Když byla nasazena možnost sledovat mecha z pohledu 3. osoby, mělo to ještě nějaké drobné mouchy. Například kamera nebyla v tak dobrém úhlu, jak si mnozí představovali. Poroto na tom vývojáři zapracovali a nyní již lze pozorovat i spodní část mecha.

Odstraněné chyby

- V některých mapách se i v této fázi beta testování nacházela místa, ve kterých se váš mech mohl zaseknout a vy jste tak byli vyřazeni z boje. Teprve nyní došlo k odstranění / vyladění těchto problematických míst.

- Někteří hráči si stěžovali na “zamrzání hry”. Po posledním patchi by se s tím snad už nikdo setkat neměl.

- V Alpine Peaks byl na horských vrcholcích problém s geometrií. Také tomu se vývojáři pověnovali a nyní si můžete v klidu běhat po horách, aniž by vám procházku cokoliv kazilo. Tedy kromě útočícího nepřítele.

Jedna odpověď k Vývojáři odstraňují poslední chybky před oficiálním vydáním MechWarrior Online

  1. Lightbringer says:

    V článku je chyba. U gaussu kddyž nestihneš nabitý náboj vystřelit tak o něj nepřicházíš :-)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>