Zeptejte se vývojářů 25

MechWarrior-Online-Logo

Tak a máme tu další kolo otázek pro vývojáře, kde se dozvíme další spoustu odpovědí na věci co se na nás chystají. A nebo právě naopak, co se na nás nechystají. A teď už k první otázce.

 

 

 

Q: Budou někdy kolize obsahovat praskání, skřípání, odlétávání jisker a otřesy obrazu[ManDaisy]
A: Byli by jsme velice rádi pokud bysme mohli dělat na věcech jako jsou tyto a smaozřejmě jsme je již ve studiu probrali do hloubky. Víme, že ke kolizím přidáme nějaké efekty, jakmile se vrátí, ale co to bude zatím není jasné. Myslím, že otřesy obrazovky a jisrky se objeví. [Garth]

Q: Jaký to je pocit vědět, že až budeš starý a podíváš se zpětně na svůj život, tvým největším úspěchem bude práce na této hře? [Mason West]
A: Pocit jako vítězství[Garth]

Q: Co by jste řekli na rozhovor 1 na 1 (interview chat formát / email) s 480+ členy FWLM? Dejte mi vědět a já začnu shromažďovat otázky pro Vás :)  [GenDread]
A: Písni mi PM. [Garth]

Q: Jsou si vývojáři vědomi toho, že MWO jak se zdá, nespolupracuje úplně nejlépe s některými kartami, které jsou v SLI/Crossfire konfiguraci a používá jen jednu z nich? Jsou zde plány do budoucna s podporou SLI/Crossfire karet? [Dale]
A: Pracujeme aktivně na tom. [Garth]

Q: Myslíte si, že tu bude pro nás nějaký způsob (řekněme za použití MC) jak změnit vzhled našich pilotů? Jsem si jistá, že Paul by si zamiloval nějaký růžový obleček a kudrlinky na blbnutí a mě by nevadilo si vzít něco červeného, takže můj mech by byl rychlejší (červený = rychlejší, ano? Lol). Samozřejmě mám na mysli, jen grafické vylepšení. [Sabrea]
A: Napiš to do návrhů, ať na to můžu vytvořit link  [Garth]

Q: V poslední době jsme byli docela překvapení určitými rozhodnutími (dvojité chladiče a pohled třetí osoby například), myslíte si, že komunikace pořád funguje dobře? [Ezrekiel]
A: Evidentně ne, protože jsme prohlásili, že se zamyslíme nad tím, jestli by pohled třetí osoby fungoval či ne a lidé to vzali ne jako, že jsme se rozhodli to přidat, dokonce si myslí, že na tom pracujemne.  [Garth]

Q: Existují/existovaly interní testy porovnávající rozdíly v bojové výkonnosti střelných zbraní pokud zbraně konvergují k zaměřovači v dálce, kterou určí dálkoměr (současný systém) a nebo pokud konvergují k zaměřovači za pomocí funkce aktuální vzdálenosti k cíli tak, jak ho vyhodnotí zaměřovací systém? [Prosperity Park]
A: Ano, Thomas velice často řeší tyto věci. Většinou poté co ho s tím začnu otravovat, protože mě s tím začnou otravovat další lidi. To je koloběh života. [Garth]

Q: Jou PGI a IGP umístěny ve stejné budově? [Ragor]
A: Ne, ve skutečnosti jsme od sebe na druhém konci země. Potřebujeme být odděleni, stejně jako jejich hokejový tým, který vyhrál celkově nejvíce Stanley cupu a ten náš žádný. [Garth]

Q: Můžu dostat“figurku na chladič“ na nos mého Dragona? [CapperDeluxe]
A: Tak to je bombastický nápad! Tohle jdu okamžitě odeslat mailem… [Garth]

Q: Je nějaká šance, že ve hře bude někdy možné držet prst na spoušti UAC5 a že rychlost palby bude normální, bez zasekávání a nebo na to budeme muset mít přepínač na toto? Myslím, že by to k použitelnosti byl velký krok. [buckX]
A: Nevím, jestli přesně takhle, ale zasekávání je v současné chvíli předěláváno. [Garth]

Q: Moje otázka zní: Jaké kroky PGI podniká, aby nedocházelo k hackům nebo podvádění, třeba jako toto, které jsem našel online, abych Vám ukázal na co se zaměřit? [Diewell]
A: Nejsem si jistý, že můžu říct naprosto přesně co děláme, ale můžu říct, že nám chodí opravdu mnoho emailů ve chvíli, kdy se nějaký podvod objeví. [Garth]

Q: Jste si vědomi bugu s běháním, kdy jsou nohy robota poškozeny i na málo drsném terénu a pokud ano, kdy můžeme očekávat jeho odstranění (pokud je to tedy bug)? [Matta]
A: Ano, jakožto pilot Jennera/Cikády jsem si tohoto problému velice vědom a pracujeme na tom. Nemám ale žádný termín, kdy by jste mohli očekávat odstranění tohoto bug. Veřtě, že jsem stejně nedočkavý jako Vy.  [Garth]

Q: Budeme, my Foundeři, zaseknutí s jedním robotem a nebo bude možnost tohoto robota vyměnit za jiný typ, které budou dodány do hry? Zadarmo či za MC či něco takového?
Jsem si velmi jistý, že mnoho z nás nebude používat starého founders mecha ve chvíli kdy dorazí další noví roboti a tak ten bonus, který jsme získali zakoupením founders mecha bude k ničemu a to by byla škoda. [Koningswulf]
A: Ano, budete „zaseklí“ na tomto mechovi, kterého máte. Myšlenka je taková, že je to bonus za zakoupení founders balíčku a ne nekonečný zdroj nových robotů. [Garth]

Q: Jak citíte, že můžete vybalancovat hru a dostat dostatečně dobrou odezvu, pokud zvážíme, že jste právě porušili pravidla zapojení se a změnili jste některé věci na raketách dlouhého doletu v jeden okamžik, tudíž my ted z našich robotů vyhazuje AMS, protože Lrm jsou k ničemu? [Rixsaw]
A: Ten rukojmí se zabil sám! (Teď vážně, na každou osobu, která říká, že LRM jsou hrozný je ve hře taková, co říká, že LRM jsou příliš silné. Takže mi jistě odpustíš, pokud si hned nebudu myslet, to co ty) [Garth]

3 Odpovědí k Zeptejte se vývojářů 25

  1. ondra says:

    nemužuse pořad přihlasit nejde ani regystr co mam dělat hru jsem si stahl někde inde neš na oficialnich strankach ale pořad se nemužu za registrovat
    diky zapomoc

    • Carlyle says:

      Musíš ověřit svůj účet, tedy kliknout na potvrzovací link v mailu co ti PGI zaslalo.

  2. ondra says:

    pišemito kdiš se přihlasim tohle (Your account is not verified.
    Please check your spam/junk folder for your activation email.
    Click here to resend your verification email.) tak nevi co mam dělat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>