Zeptejte se vývojářů 24

MechWarrior-Online-Logo

Chtěl bych Vás přivítat u nového seriálu překladů a to týkajícího se odpovědí na konkrétní otázky hráčů. Jméno tazatele je vždy uvedené na konci otázky. Vývojář, který odpovídal je též uveden.  A třeba příště, pokud bude Vaše otázka na oficiálním fóru vybrána, si přečteme odpověď i na ní.

 

Q: Můžeme brzo očekávat popisky zbraní a vybavení? [Ceribus] 
A: Pracujeme na tom, ale nemám žádné pevné datum, kdy to bude dokončené. [Garth]

Q: Máte nějaké konkrétní datum, kdy budou do hry přidány nové herní módy, třeba jako team DM a Útok? [xDevineWarriorx]
A: Věřím, že nové herní módy dorazí na konci tohoto měsíce či na začátku toho dalšího. [Garth]

Q: Bude ve hře někdy možnost (či potřeba) trysky hromadit? [Col Forbin]
A: Ano, na tom se pracuje. Očekávám, že si svého Jennera budu muset komplet předělat.  [Garth]

Q: Plánujete do hry zahrnout akce v podobě dvojitých zisků C-Billů / GXP, abyste odměnili stávající hráčskou základnu a zároveň přilákali nové hráče? [SUBZERO8K]
A: Ano, na začátku dalšího roku by tyto akce měli již být ve hře.  [Garth]

Q: Chlapi, proč musíte být z Kanady? [Sandpit]
A: Víš jak, někdy má země potřebu vyrazit a prozkoumat svět. A někdy se přitom stane, že vytvoří překrásnou novou dětskou zemi. [Garth]

Q: Přemýšleli jste nad tím, že by se kořist neskladála z C-Billů, ale že by hráči získali nepoškozené předměty z nepřátelského týmu? [wuselfuzz]
A: Ano, nad tím přemýšlíme[Garth]

Q: Kdy bude implementován pilotův bod pohledu? Nejsem zrovna nadšený z dolaďování mých .cfg souborů. [BarHaid]
A: Je důležité, že najdeme dobrou rovnováhu čísel, stejně jako někteří skončí tvorbou otravných bugů. [Garth]

Q: Bude v budoucnu k dispozici posuvník s nastavením citlivosti myši? A bude se citlivost myši dynamicky zmenšovat jak zoom mode bude zrovna aktivován? [Clay Pigeon]
A: Ano, toho sedočkáte velice brzy‘™. [Garth]

Q: Jsme tu v zemi FASA, je nějaká chance, že se objeví nějaké kosmetické drobnosti ve stylu Crimson Skies?Jako třeba Pandora či Devastator vzhled? A nebo možná klasický červený vzhled na mecha s klasickým bílým Jolly Rogerem (lebka a zkřížené hnáty či šavle). [Thirdrail]
A: To jsou cool nápady… hmm… [Garth]

Q: Tak jako tak by jste mohli snížit šanci AC/20 být kriticky zasažen? Tak jak je to nyní, je ta zbraň křehčí než Fabergého vejce. [GrimlockONE]
A: Rýpnu si ohledně toho do Paula. [Garth]

Q: Garthe, je zde nějaký posun ohledně možnosti snímat screenshoty v celoobrazovkovém módu? Ukazují se mi jako celé černé, dokud nepřepnu hru do nevycentrovaného okna, což je poněkud nepřitažlivé. [Iridin]
A: Ano, v tuhle chvíli pro to využívám Fraps. [Garth]

Q: Budeme schopni si upravit HUD a tím myslím nejenom zvolit barvu, ale upravit vzhled „zobrazení stavu (zdraví) pancíře oproti současnému. [Jale]
A: Budeme se na to zaměřovat, v současné době to má ale nízkou prioritu. [Paul]

Q: UAC-5ky jsou na trial OBRech. Kdy se dostanou do hry změny ohledně jejich zasekávání, které zmiňoval Inouye? [Rathe]
A: Již se testují[Paul]

Q: Jak je popsáno v tomto tématu, stále probíhá diskuse o generování tepla a o vybalancování energetických vs. balistických vs. raketových zbraní. Jsem si vědom toho že „vyvážení zbraní je stále bráno v potaz“, ale je toto téma bráno vážně? Lepší než drobné úpravy, bylo nebo bude téma teplo/zbraně znovu zváženo celkově? [Lanessar]
A: 99% z těchto diskusních témat je sledováno. Snažímě se vyvážit naši vývojářskou zkušenost spolu s tím co tvrdí hráči a zároveň s tím co vidíme ve hře. [Garth]

Q: Věc, která mi vadí nejvíce je velikost map. Současné mapy jsou velice malé z mého pohledu a limitují taktickou část hry. Velice se mi líbila strategie a taktika v Mechwarrioru 4, ale zde strategie a taktika skoro neexistují a došel jsem k závěru, že to je herními módy a velikostí map. [Teralitha]
A: Další dvě prostředí jsou mnohem rozlehlejší než současné mapy. [Paul]
A: Dále bych nesouhlasil, že menší mapy limitují taktiku. [Garth]

Q: Budou do hry implementovány nějaké úspěchy či dosažitelné cíle a nebo aspoň o nich uvažujete? [Shelshoq]
A: V tuto chvíli jsou úspěchy naplánovány na počátek dalšího roku. [Garth]

Q: V každém z mechů, když se podíváte vpravo uvidíte velký červený knoflík přidělaný k sedačce pilota. Co dělá!?! [Jad3d]
A: Vyvolá to obří vraždu všech Urbanmechů. [Garth]

Q: Chtěl bych vědět, jestli AMS má nějaký vliv na na to jak rakety dopadají či je to jen pro vizuální efekt? [Sickocrow]
A: Je to hlavně na vizuální efekt a jde o to, co se komu víc líbí. Já mám rád jednu velkou vlnu raketové smrti, ale někteří lidé mají radší delší otřesy kokpitu za pomocí salvového stylu. [Garth]

Q: Co preferujete? Android, iOS nebo Windows phone? A ano, správná odpověď Vám přinese více peněz z mé kapsy… [Stonefalcon]
A: Já osobně Android. [Garth]

Q: Bude dbáno větší pozornosti existujícím problémům (např. pády do Windows, hra zůstane viset po zavření, nízké fps, atd..) a menší pozornost na marketing(např. “flash” – odpad, který sice vypadá hezky, ale pro hratelnost nic nedělá? [Sable Hawk]
A: Rozdílní lidé pracují na každé z těch věcí, takže…moje odpověď je, že se tomu již tak děje. [Garth]

Q: Bylo by pro PGI možné vyrobit mojí personalizovanou figurku vycházející z mého MWO nicku? Za tuhle vymoženost bych obětoval nějaké C-BILLy. [White Bear 84]
A: Tohle je sakra dobrý nápad, ten si zapíšu a ukradnu ho… [Garth] 

Q: Proč jste ještě nesnížili výhodu Gauss canonu v porovnání s LRM? [Long Draw]
A: LRM uděluje mnohem větší poškození (a to i přesto pokud pouze 2/3 raket zasáhnou cíl, tak způsobí větší damage) a je to také nepřímá střelba, takže je těžké postavit tyto dvě zbraně proti sobě. V souboji jeden na jednoho je Gauss lepší, ale se spotterem jsou (mnohem) lepší LRM20. [Garth]

Q: Před invazí klanů tu nebyly žádné pulsní lasery, žádné ER-lasery, žádné Gaussy, žádné ER-PPC, žádné LBX-kanóny, žádné UAC, žádný Artemis, žádný AMS a tak dále…myslím, že už chápete mojí pointu. [Gornn]
A:  „Poprvé představen roku 2760 Terranskou Hegemonií Vrhač částic s prodlouženým dostřelem neboli zkráceně ER PPC, má výrazně zvětšen dostřel než normální PPC.” (Gauss Rifle 2590, Large Pulse Laser 3037…) Myslím, že chápeš mojí pointu. [Garth]

Q: Chtěl bych se zeptat co vývojáře vedlo, že mnoho laserových zbraní generuje mnohem víc tepla než by měli. Všiml jsem si, že poměr produkce tepla/poškození všech pulsních laserů a malých a středních laserů je poněkud disproporciální. To si vývojáři neuvědomují, že lasery jsou klíčovou složkou her typu Mechwarrior? [Draken X]
A: Jako někdo, kdo v podstatě pilotuje pouze laser boaty, musím říct, že mám opravdu rád, jak jsou lasery vybalancovány a designovány, obzvláště mé oblibené medium lasery. V žádném okamžiku jsem neměl dojem, že bych používal nějaké podřadné zbraně. A ano, byl to náš cíl a lasery JSOU esenciální součástí hry, Pravidelně se setkávám s Gaussboaty, Missileboatsy atd., a jsem schopen je porazit (pokud jsem lepší pilot). [Garth]

Q: Dočkáme se někdy více animací pilota? Zabíjel bych pro to, pokud bych mohl vidět pilota zapínat a vypínat mecha, pokud dostane ten příkaz a nebo podobné. [TheAquired]
A: Ano, sice nevím přesný časový rámec této myšlenky. Ale řekněme, že považujeme jiné věci důležitější, ale i k tomuto se dostaneme. [Garth]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>