Začínáme hrát s trial mechy

AS7-D

Prohlédli jste si v předchozím článku obě dvě videa? Zapamatovali jste si funkce jednotlivých kláves? Potom můžeme směle přejít k samotnému spuštění hry. Pokud s MechWarrior Online začínáte, budete mít k dispozici čtyři základní trial mechy. Jejich výbava je opravdu slabá, ale budete si díky nim moci vyzkoušet ovládání a to, jaký typ mecha vám bude vyhovovat. Rozhodně bych hraní s trial mechy nevynechával nebo zbytečně nezkracoval, abyste byli později se svým vlastním mechem v boji něco platní.

Od posledního patche byli v nabídce tito trial mechové, se kterými jsem tedy zatím hrál nejvíce. Po dalším patchi se bude jednat o jiné typy, ovšem vlastnosti se příliš nezmění. Pokud si tedy zvyknete například na současného lehkého mecha, i po příštím patchi by pro vás mohl být mech stejného typu také naprosto vyhovující.

Light trial mech (v tomto týdnu JR7-F)

Jedná se o lehkého mecha, který je sice velmi rychlý, ale vzhledem k tomu, že jeho jedinou zbraní je medium laser, nebo nějaká podobná poměrně slabá zbraň, nemá v boji moc dlouhou výdrž. Když jsem si ho pro jednu z prvních her vybral, vydržel mi v celku asi minutu. V očekávání pěkného boje, kdy svou rychlostí překvapím nepřítele, jsem se vydal přímo na zteč. To byla opravdu velká chyba. Nejprve jsem dostal pár zásahů laserem a už se na mě řítily naváděné rakety. Zaměřili se na mě asi tři soupeři a neměl jsem tak vůbec žádnou šanci. Došlo mi, že rychlí mechové nejspíš nebudou tím, s čím by se mi dobře hrálo.

Medium trial mech

Tento mech má označení „medium“ ovšem mě přišel velmi podobný tomu výše zmíněnému lehkému mechovi. Jediným rozdílem je nižší dosažená rychlost a navíc jeden small laser. Tento i předchozí mech disponují také vychytávkou „jump jets“, díky které mohou kousek popoletět. No abych to tedy shrnul, pro další hraní jsem si mechy typu medium také nevybral.

 

 

 

Heavy trial mech (v tomto týdnu CPLT-K2)

Tento mech mě zaujal asi ze všech trial mechů nejvíce. Nabízí poměrně dobrý poměr rychlosti a palebné síly. Kromě laserů má zabudován i kulomet (machine gun), který má při dobrém zaměření poměrně slušné účinky. Tento typ mechů jsem si tedy vybral i pro další hraní, ovšem k tomu se dostanu později.

 

 

 

Assault trial mech (v tomto týdnu AS7-D)

Pokud neradi běháte a máte rádi silný arsenál, bude tento typ trial mecha tím pravým pro vás. V jeho arzenálu jsou kromě klasických laserů i nejrůznější typy raket. Já osobně mám nejraději LRM 20, což jsou pěkné naváděné raketky. Mech, na kterého letí, nemá moc šancí na útěk. Sám moc dobře vím, jak je příjemné slyšet „Incoming missile“. V takovou chvíli vám u trial mechů zbývá většinou jen jediná věc. Doufat, že jejich výbuchy ještě přežijete.

 

 

 

Hraní s výše zmíněnými trial mechy, kteří se při každém patchi mění, vám může pomoci při výběru prvního vlastního mecha, ale podstatně důležitější je osvojení si ovládání. Také se díky trial mechům můžete naučit správně plánovat útok na protivníkova mecha bez toho, aby vám v půlce boje vypadly vlivem teploty všechny systémy a vy byli ponecháni chvíli bez jakékoliv možnosti obrany. Uvidíte, že později zkušenosti získané díky trial mechům oceníte.

7 Odpovědí k Začínáme hrát s trial mechy

  1. JudgeDeath says:

    Trial CDA nema JJ a snad zadna co je ted ve hre nema JJ.
    Jenner je striker(hit and run taktika) a urcite ne brawler.
    Ten CPLT je fajn,ale machine gunny jsou na pytel…
    Atlas je ted momentalne nejlepsi trial mech.Uprimne nechapu jak tam mohli dat tu Cicadu xD .

  2. Warix CZ says:

    no kulomet je dobry jen na mista bez armoru a na vzdalenost cca 90m-musis se na neho uplne nalepit.Pak to docela dobre nici vnitrni vybaveni.Ja treba mel na dragonovi LBX10 a 2 MG v jedne ruce a fungovalo.

  3. Gomoku says:

    Cicada je cca o 15 km/h rychlejsi nez Jenner a nema Jump jety. Oproti tomu Jenner ma 4x ML a 4x ML je dostacujici vyzbroj i k sundani daleko tezsich mechu. Light mechy je ale potrba umet dobre pilotovat takze jejich uzitecnost a schopnost prezit prudce roste s vsim skillem coby pilota (kdyz si jen tak pro fun zahraju s jennerem vetsinou sem posledni prezivsi pri prohrane hre =)) a obecne je s ligh mechy velika zabava kdyz se clovek zdokonali coby pilot. Machinegun ma 0,4 dps a pokud je misto zasahu bez armoru ma myslim i nejaky bonus k dps.

  4. Jimmy says:

    Tak každýmu mechu stoupá jeho výdrž v bitvě spolu s expama hráče, u lehkých to jen de vidět nejvíc protože sou rychlí a zranitelní… než se lamka v atlasu někam dostane tak může jen přijít a dodělat nepřítele a sám odolá dost ranám :) .

    Každopádně bych řekl, že čím těžší (pomalejší) mech, tím víc člověk musí myslet dopředu, sledovat velkou mapu kde je team i nepřítel ( fakt super když se mi povede s lightem najít nepřátelskej pochod ale assault mechové v teamu ignorace a dou si kam je nos vede a pak když začne konflikt se tam teprve loudají….), zato lehký přeběhne mapu za pár chvil, takže ideál na odvedení pozornosti a otravování LRM co sou za bojištěm nebo okusování zatoulaných mechů, i v bitvě sou dobří jen musí zmizet když cití, že se někdo rozhodl jít proti vám a umí mířit, lamky co netrefí lighta nebo natrefí lehnej na mecha co nemá zbraně na malí cíle to solne malej i 2..3 težký mechy :) .

  5. GODZER says:

    Nevim jestli je to dotaz sem ale viděl jsem na komandu nasazený 3 x SSRM2
    jak tam někdo dokáže narvat troje rakety když na to nemá sloty? Potaďte.

  6. eR Spectre says:

    COM-2D má tři missile sloty.

  7. Arien says:

    Ohledně komanda mohu přispět svou troškou do mlýa jedním svým starším videem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>