Představení mapy Tourmaline Desert

screenshot_1

Tato mapa je ve hře už nějaký ten týden, ovšem k jejímu podrobnému prozkoumání jsem se dostal až nyní. Nejprve jsem se snažil prohlédnout si ji během několika málo bitev, kterých jsem se na ní účastnil. Dále jsem si ji prošel i v testovacím módu. Rád vás tedy seznámím s poznatky, které o této mapě mám.

Pokud se na ni během hraní dostanete, jistě si všimnete, že se na ní nenachází téměř nic jiného než kámen, nejrůznější krystaly a spousta trosek. Podle popisu, který k mapě vytvořili vývojáři, se má jednat o malý planetoid, který za tisíce let zažil mnoho bitev. Nachází se poměrně blízko slunce a teplota na něm se pohybuje v rozmezí ± 97 ° C. To se projeví zejména na tom, že se vám mech bude hřát podstatně více, než na jiných mapách.

Jak jsem tak za posledních několik her zjistil, nejvíce bitev se odehrává v blízkosti onoho “kola”, které je patrné na mnoha screenshotech. Ať už je vaše výchozí pozice jakákoliv, vždy se dá najít nějaké pěkné místo, ze kterého vidíte na přicházející nepřátele a případně je můžete začít likvidovat z dálky.

Na své si přijdou i milovníci boje z těsné blízkosti. Mnoho krystalů vystupuje vysoko nad terén a poskytují tak dostatečné krytí. Také umožňují útok ze zálohy, protože nepřítel si nikdy nemůže být úplně jistý vaší polohou. Tuto taktiku volím u svého Dragona. S Jagermechem naopak hledám dobré místo v co nejvyšším místě a posílám na nepřátelské mechy jednu raketu za druhou.

Toto mapa je u mě co se oblíbenosti týče ihned za Alpine Peaks, která podle mě působí přívětivějším dojmem. Ovšem krása mapy je asi tím posledním, co MechWarriory zajímá.

Líbí se vám mapa Tourmaline Desert tak jako mě? Jaký mód hry vás na ní baví asi nejvíce?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>