Co se událo v MechWarrior online za posledních několik týdnů?

MechWarrior-Online-Logo

Posledních několik týdnů pro mě bylo poměrně hektických. Pustil jsem se do rekonstrukce svého bytu. Většinu věcí jsem si dělal pouze sám, protože zedničina je pro mě již sedm let v podstatě druhým zaměstnáním. Při tom jsem neustále pendloval mezi svým bytem a domem rodičů. Ovšem to se nutně muselo projevit na tom, že nebylo mnoho času na ostatní práci, která mě také baví. Do této skupiny bych určitě zařadil i psaní pro tyto stránky. Nyní už jsem se konečně nastěhoval zpět a mohu se pokusit vše dohnat. V dnešním článku se tedy podíváme na některé úpravy, které přinesly předcházející patche.

Samozřejmě bylo za dobu, po kterou jsem se věnoval MechWarrior Online jen minimálně, přidáno několik nových mechů. Ovšem na ně nemám v plánu se dnes zaměřovat. Povídání o nich a seznámení s jejich vlastnostmi si nechám na příští článek.

Kromě jejich přidání byla totiž provedena i celá řada vylepšení, která jsou pro mě zajímavější. Zejména hráči se slabšími počítači ocení, že je více procesů prováděno přímo na serveru a nikoliv na klientském PC.

Dříve jste se také mohli setkávat s chybou „failed to find match“. Ta byla způsobena přerušením spojení se serverem v průběhu připojování ke hře. Nyní po úpravě systému by ovšem mělo být vše v pořádku a odpojení hráči by měli být správě vyřazeni z probíhajícího souboje bez zobrazení dané chyby.

Ve hře byly odstraněny také některé bugy, které prožitek z hraní mohly trochu kazit. Například měly být odstraněny problémy s grafikou, které způsobovaly chybné zobrazení polygonů ve hře. Ovšem myslím si, že tato úprava ještě není finální, jelikož problémy s grafikou ještě občas sám pozoruji. Zkrátka se obraz přede mnou naprosto rozsype a dá se dohromady například pouze při zobrazení thermovizí…

Součástí opravného patche bylo i vyladění map, které obsahovaly a stále obsahují nějaké drobné chyby. Stejně tak by se již měla všem hráčům korektně zobrazit každá mapa. V minulosti totiž občas docházelo k chybám a někdy jste mohli pobíhat pouze po černé mapě bez zobrazení jakýchkoliv textur, a koho by to asi tak bavilo…

Tím bych asi tak uzavřel svůj dnešní článek a pozval bych vás k přečtení dvou následujících, jejichž přípravy jsou v plném proudu. Jedem zaměřím na nově přidané mechy a ve druhém se dozvíte něco o novém systému „skupin“ nebo „bojových oddílů“, který jste jistě zaznamenali v levém horním rohu obrazovky.

2 Odpovědí k Co se událo v MechWarrior online za posledních několik týdnů?

  1. Michgod says:

    tak mapa se buguje furt

  2. Filip Matějka says:

    Michgod: Je to tak. Dneska se mi to taky stalo…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>