Co přinesl poslední patch? Hru 12v12 a nejen to!

MechWarrior-Online-Logo

Od vydání první verze MechWarrior Online se hraje varianta hry 8v8. Ovšem už přibližně před měsícem začaly přicházet zprávy o tom, že se testuje hraní 12v12. Netrvalo to dlouho a tato varianta hry byla nasazena do ostrého provozu. Stalo se tomu tak 6.8.2013 po aktualizaci patchem 1.2.235. Jaký mám já sám názor na tuto variantu hry, kdy je v poli o osm hráčů více než bývalo zvykem? Jaké další novinky přinesl tento patch? Pokud vás něco z toho zajímá, potom si určitě přečtěte tento můj dnešní článek.

Hra 12 v 12

Určitě jste si také během hraní mnohokrát všimli, že při hře osm na osm hráčů tato celá skupinka vyrazí pouze jedním směrem a například při módu Assault je lze snadno oběhnout a zabrat hlavní bod. Nyní, když jsem hrál hru 12 v 12, se mi zdá, že se stále častěji lidé rozdělují na dvě skupiny a pokusy o obchvaty bývají marné. Mám za sebou sice kvůli dovolené a jiným aktivitám jen pár her, ale ve většině z nich tomu tak skutečně bylo. Vidíte to stejně, nebo se jednalo v mém případě pouze o náhodu?

Při hrách 12 v 12 byla také upravena doba, za kterou lze obsadit buďto hlavní či některý z územních bodů. Trvá to teď o trochu déle a pro rychlejší obsazení je potřeba zdržovat se na daném místě pokud možno s více mechy.

Možnost získání dvojnásobku XP

Zejména, pokud se hraní věnujete pouze po práci a dáte si každý den maximálně do pěti her, tak váše XP stoupá opravdu pomalu. Díky poslednímu patchi by to ovšem mohlo být trošku lepší. Každý den budete mít totiž po první vyhrané bitvě nárok na dvojnásobek XP. Tím ho získáte podtatně rychleji a budete ho moci využít v mechlabu pro zlepšení vlastností vašeho mecha.

12 Odpovědí k Co přinesl poslední patch? Hru 12v12 a nejen to!

  1. Jimmy says:

    Jooo už přišla doba, kdy si řeknu že si dám xp bonus s mechem a zrovna chytnu 4x po sobě total ztracenej team :D . Je ta hra těžší na sehranost teamu teď, protože v 8vs8 bývalo mnohem víc 1vs1 mech bojů, popřípadě 1vs2 až 3 ideálně, teď je to docela vzácnost. Ale líbí se mi to víc, sice když je to prohra tak ti hra to utrpění servíruje delší dobu( a že ta prohra někdy de poznat do 30s od startu…nebo že to bude fakt těžký z tý pozice), ale celkově když člověk nedělá blbosti( nebo nemá fakt pech ) a nezhebne do pár minut od startu, tak je to živější. Boje co končí těsně sou fakt dlouhý :)

  2. Kitane says:

    Ten xp bonus me zatim vic nasira nez pomaha.

    Trikrat jsem “prisel” o bonus diky freeze (a muj tym vyhral, dostal jsem 2×300 xp)
    Jednou diky totalnimu zalamereni (0 damage, poprve za x tydnu)
    Alespon dvakrat kvuli blbeckum menicim zapas v cap race.

    Na druhou stranu jednou jsem s Golden Boy udelal okolo 1900 XP (bez premium uctu), takze tech ~3800 XP byla skutecne prijemna injekce.

  3. asfasf says:

    Ahoj,

    Potreboval bych poradit po tom patchu, se nejak rozhodilo u me strileni, levym talcitkem mysi jsem vystrelil něco a pravym tlacithem mysi jsem vystrelil něco. Ted to strili tusim jen levym tlacitkem všechno na raz. Je to u mecha CPLT-A1(C).

    Tak kdyztak dik za radu. Kde to přenastavit, před patchem to bylo v pohode.

  4. JudgeDeathCZ says:

    Weapon groupy nastavis sipkama a pravým ctrl.

  5. Kitane says:

    Sipkama a pravym ctrl kdyz jsi ve hre.

    A radeji zalez do Training Grounds, at s tim neotravujes hrace v zive bitve.

  6. asfasf says:

    Diky, vsem za rady, ale jsou spatne. Po tom patchu se zapnul v Options, ArmLock a v tom to bylo. Uz je to vyresene.

  7. DrakeCZ22 says:

    Já teda zaznamenal jiný problém a to docela slušný FPS drop. Ale tak to bude asi tím, že můj komp už toho tolik pohromadě prostě nestíhá. Už kvůli tomuhle bych bral, kdyby bylo na výběr, jestli chci hrát 8vs8 nebo 12vs12. Ono přeci jen 24 mechů na malé mapě je možná až moc. Mě někdo stejný problém, nebo mám šunknu stroj jenom já??

  8. erik says:

    mhm, ked prvy krat nahodili 12v12, kazdy mal strasny fps drop, potom bol patch a fps bolo spet ako pri 8v8

  9. Jimmy says:

    No náročnější to o něco bude, to je jasný hlavně když střílí víc mechů, ale nějak nepozoruju, že by se to trhalo nějak zásadně oproti 8vs8. Já mám jen problém, když střílím blízko (15m třeba) ze dvou (z jedný nevim) LB 10-X. Ta animace těch 20 střel co narazí do armoru mi udělá slide show na nějakou sekundu.

    Core 2 Duo E7200 nataktěný na 2.89 Ghz, 4GB ram a grafika Radeon HD4770 s výkonem +- jako Geforce 8800GT. Jedu vše na medium, jen krajdu na high a stíny a ještě něco na low. Bez AA samo. Není to ideálně plynulý ale je to dobře hratelný. Ale pořád se mi stává, že střílím na mechy co vidím…. ale pak přijdu trochu blíž a najednou se změní povrch a zjistím, že sem celou dobu stílel na mecha za kopcem… ale to je málodky ale štve mě to když to má munici :)

    • Gomoku says:

      Jimmy dej si stíny na medium nebo radši rovnou na low, to ti pomůže, stíny jsou dost náročný a v podstatě pro hru zbytečný

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>