Co přinesl patch 1.2.190 – 2. část

MechWarrior-Online-Logo

Podstatnou část včerejšího dne jsem věnoval hraní MechWarrior Online a také pročítání informací o patchi z 19.2.2013. V mém posledním článku jsem vám slíbil, že ihned jak si vše důkladně nastuduji, přinesu další informace o úpravách ve hře. Nyní bych tedy rád tento svůj slib splnil. V předchozím článku jsem se věnoval zejména novým mechům a přidané mapě Alpine Peaks.

Začněme malými detaily, kterých jste si jistě museli sami všimnout. Pokud spouštíte klienta, zobrazuje se vám nová a podle mě mnohem dynamičtější a hezčí ikonka načítání. Opravdu je to pouze estetický detail, ale mě osobně se velmi líbí. Další změny pak mají už rozhodně větší význam. Například jste určitě postřehli, že vyhledávání hry, ke které budete připojeni, trvá poněkud déle než předtím. Důvodem tohoto zpoždění je vytváření pokud možno nejvyrovnanějších týmů a tedy zajištění kvalitního hraní, které bude bavit i méně zkušené hráče. Mě osobně se zdá, že od té doby se ve hře trochu více prosazuji, i když stále to není žádný zázrak.

Určitých změn také doznaly některé zbraně. Nebudu zde vypisovat úplně všechny změny, protože by to pro vás nebylo asi příliš přehledné a nejedná se o nic tak zásadního. Většinou se jedná pouze o nějaké úpravy šancí na kritický zásah, mění se doba čekání na nabití zbraně či použití určitého systému a podobně. Například u „Machine Guns“ se zvýšila šance na kritický zásah o 14%, na dvojitý kritický zásah o 8% a na třetí o 3%. Takto bych mohl pokračovat ve výčtu změn ještě dlouho, ale asi bych vás nudil.

Součástí informací o patchi je i upozornění na problémy, o kterých vývojáři vědí a z nějakých důvodů je nechávají ve hře. Například není možné poškodit textury a bude to umožněno až po dokončení některých dalších prací na hře. V nové mapě jste si možná mohli všimnout problikávání textur. Já jsem je zaznamenal a těším se na další patch, který by to měl vyřešit. Mohou se také projevovat určité chyby v MechLabu. I tento problém se pokusí odstranit následujícím pachem.

Narazili jste ve hře na nějakou zásadní změnu, kterou jsem zde nezmínil? Určitě se o ní zmiňte v komentářích. Já sám se nyní opět pustím do hraní, abych vám mohl přinést další článek týkající se mého pokroku.

2 Odpovědí k Co přinesl patch 1.2.190 – 2. část

  1. Arien says:

    No myslím, že úpravy zbraní jsou dost důležitým faktorem ovlivňujícím hodně vyvážení hry. Nejdůležitější změnou (podle mne) je, že PPC nyní dělá 4 sekundový EMP efekt rušící ECM.

  2. Gurth says:

    Taky koukam, ze upgrady jako structure, DHS a podobne, presunuli konecne v mechlabu pod loadout, to pokladam za dost dulezitou informaci…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>