Co přinesl patch 1.2.182

MechWarrior-Online-Logo

Tématem dnešního článku měly být informace o novém patchi, který byl vydán během včerejšího dne. Ovšem na oficiálních stránkách se stále neobjevil „patch notes“. Budete se tedy muset spokojit s informacemi o předchozím patchi 1.2.182, který byl vydán o týden dříve. Zde na stránkách o něm zatím není ani zmínka a přitom přinesl hned několik zajímavých změn a úprav. Informace o následujícím patchi vám pak přinesu co nejdříve.

Asi jednou z nejdůležitějších věcí v tomto patchi bylo zlepšení FPS. Pokud pravidelně hrajete MechWarrior Online, jistě jste po nainstalování této aktualizace zlepšení FPS také museli zaznamenat. Já osobně jsem se do té doby s plynulostí hry poměrně trápil. Ihned po patchi mi ovšem začala hra jít naprosto perfektně, tedy co se FPS týče. Problém byl trochu s příliš světlým zobrazením a při prudších pohybech se obraz „rozsypal“. Ovšem to bych přičítal spíš mému nastavení v „user.cfg“, které nebylo s novým patchem asi příliš kompatibilní.

Patch notes se u patche 1.2.182 zmiňuje také o možnosti nákupu nových barev pro vaše mechy. Nyní je k dispozici přes sto barev, které si můžete odemknout. K tomu se vztahuje i další update, který umožňuje trvalé odemčení jednotlivých skinů.

Další zajímavou úpravou je obrazovka, která se zobrazí po smrti vašeho mecha. Jsou do ní umístěny další prvky, jako například chat a jiné informační panely.

Za zmínku pak určitě stojí i přidání nového mecha  “Pretty Baby” AWS-PB.


Nejdůležitější informace o něm:

Base Mech: Awesome Head: Medium Laser Head: 1 Energy
Tonnage: 80 Left Arm: SRM 4 Left Arm: 2 Missile
Engine: 340 XL Left Torso: Large Laser Left Torso: 1 Energy
Max Engine Rating: 400 Right Torso: LRM 15 Right Torso: 1 Missile, 1 AMS
Top Speed: 68.9 kph Right Arm: PPC Right Arm: 1 Energy
Torso Twist: 100 degrees to each side Internal Structure: Standard
Armor: 494 Heat Sinks: 19 Double
30% C-Bill Bonus Jump Jets: n/a
ECM Capable?: No
Module Slots: 2

 

Na závěr dnešního článku bych ještě rád uvedl několik největších bugů, které byly tímto patchem odstraněny.

1)      TAG/NARC CBills a XP již nebudou nesprávně získávány při palbě do spoluhráčů

2)      Byly opraveny chyby v systému napájení mecha

3)      Beagle Active Probe, ECM a Command Console nemohly být při zásahu poškozeny. Nyní už je tato chyba opravena.

4)      Dále bylo odstraněno několik dalších drobnějších chyb, kterých si běžný hráč v podstatě ani nemusel všimnout, ale přispívají ke zkvalitnění celkového dojmu ze hry.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>